Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Бубина или свещ? AP 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Беше откачен доста.. близо 2-часа. Докато чаках да изстине. Ами ще ходя ама да видим... Че това газово и тея диагностики нещо не се разбират... предния път смених датчика на раз.вал заради такава диагностика Накрая се оказа настройка на газовото.

    ---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:28 ----------

    Ами нямала е проблеми до сега.. Преди 2 години някъде и правих двигателя... понеже ми продадоха ремък, който в последствие се оказа много стар явно.. щом успях да го скъсам на ръка. Всичко е сменено след това нещо. И колата си е вървяла като часовник. Съмняваме да е клапана.

    Comment


    • #17
      Колко си и навъртял на газ?
      Нищо чудно да има сдухан изпускателен клапан.
      Мерене на компресията може да потвърди или отхвърли това предположение.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        ами не повече от 35-40к. Предстои ми смяна на ремъците и ролките и може да кажа на майсторите да ми измерят и компресията.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
          ами не повече от 35-40к.
          Достатъчно за да се съмняваш в клапани.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Утре ще сменя филтрите на газовото... ще я покарам на бензин 1-2 дена и ако се оправи значи е от там. Не го прави за първи път... Като натрупа някакви грешки почва така да не работи добре. Последния път в който го е правила - смених рейката на газовото и почна да работи нормално.

            Ще пиша какво е станало тези дни. Благодаря много за вниманието, колеги.

            Comment


            • #21
              Така днеска ми пристигна кабела за диагностика. Правя я с Multiecuscan.

              Изписа ми грешки на 2-ри цилидър.

              1.P0302 Cylinder 2 ignition failures
              2.P0300 Misfires detected (generic)

              Направих следното... изчистих всички грешки. След което отворих капака и размених бoбините ( 1-ва отиди на мястото на 2 цилиндър, а 2-ра на мястото на 1-ви цилиндър) покарах я видимо нямаше никакво подобрение. Навъртях около 10-15км. След което пак на диагностиката, но този път не показа нищо, което да свързва 2-ри или 1-ви цилиндър. Така... после запалих колата отново, и почнах да махам буксите на бoбините от 1-ви до 4-ти цилиндър.

              1-ви - голяма промяна в работата на двигателя.
              2-ри - никаква промяна.
              3-ти - голяма промяна в работата на двигателя.
              4-ти - голяма промяна в работата на двигателя.
              Ток отива до бoбината
              Бoбините работят
              Свещи уж сменени

              Остава да направя - Подмяна на кабелите на свещите.
              И ако не е от това вече - Най-лошото (Клапан)
              Last edited by zombiran; d.m.y г., 14:16.

              Comment


              • #22
                Свещите си ги смени с нови (ако имаш възможност си купи NJK, но има и други варианти разбира се), защото тези вече са работили достатъчно. Масълцето се е наляло от гарнитурата на капака, щом ще правиш обслужване на ремък и ролки накарай майстора да обърне внимание и на гарнитурата (не е задължително да купуваш нова). Бубините са спукани от неправилно сваляне, но ще ти работят неизвестно колко.

                Comment


                • #23
                  Свещите ги смених прди 10-15к. не вярвам чак толкоз да са дали фира, че да откаже тотално 2-ри цилиндър. А и ми се струва, че не е за първи път да вадя черни свещи от 2-ри цилиндър... силно се надявам да е кабела. А за гарнитурата, задължително нова след смяната на ремъците и ролките... стига да не се окажe за ремонт на главата

                  Comment


                  • #24
                    Champion; Bosch на газ толкова им е живота. Ако искаш можеш да направиш опит да ги зачиситш и регулираш твойте свещи, но електрода им ми изглежда износен.

                    Comment


                    • #25
                      Добре съгласен съм... но защо само тоя 2-ри цилиндър прави беля... Сега смених и кабелите същата работа. 2-ри цилиндър не играе роля изобщо в работата на колата. Каквото и да сменям и да правя... не мога да го накрам да тръгне.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                        Добре съгласен съм... но защо само тоя 2-ри цилиндър прави беля... Сега смених и кабелите същата работа. 2-ри цилиндър не играе роля изобщо в работата на колата. Каквото и да сменям и да правя... не мога да го накрам да тръгне.

                        Компресия измери ли?
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #27
                          След като си разменил бобините, логично е да размениш и свещите.
                          Но лично аз смятам, че и с размяната на свещите вероятността проблемът да се прехвърли на първи цилиндър е минимална.
                          Все пак остава вероятността да има проблем с изхода на ECU - то за втора бобина.

                          Накрая ще се окаже, че втори цилиндър не работи заради понижена компресия. Т.е - заради издухан/и клапан/и.

                          Най доброто, което можеш да направиш е да измериш компресията.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:05.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Разбрал съм се с майстора, на 5-ти отивам и ще му кажа да я измерим. М/у какви стойности трябва да показва за да е нормално и съответно какви за издухан клапан.

                            Comment


                            • #29
                              Впредвид това, че моторът не е в първа младост приеми за нормална стойност това, което ще измерите на 1, 3 и 4 - ти.
                              Предполагам, че ще измерите някъде около 12 bar. Ако има издухани клапани на 2 - ри, там предполагам ще измерите под 8 bar.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Впредвид това, че моторът не е в първа младост приеми за нормална стойност това, което ще измерите на 1, 3 и 4 - ти.
                                Предполагам, че ще измерите някъде около 12 bar. Ако има издухани клапани на 2 - ри, там предполагам ще измерите под 8 bar.

                                Ако удариш 10-ки се радвай, всичко под 8 е за ремонт!
                                Ако ви се занимава ще ти напиша как да проверите дали проблема е в прегорял клапан или е в компресионни сегменти!
                                sigpic
                                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                                Comment

                                Working...
                                X